היום מקפיא מחר מקרר

עפר גדנקן No Comments on היום מקפיא מחר מקרר

השנה, חג שבועות סמוך לשבת ולכולם חסר מקום במקרר. חברת 'סמוסנג' מציגה: מקררי 'סמסונג' מתקדמים, שבלחיצת כפתור הופכים את תא ההקפאה למקרר!

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חג שבועות בפתח וכולן מתחדשות ומפתיעות במתכונים ייחודים, בישולים, מאפים, פשטידות, תוספות וקינוחים, אך השנה מדובר ב3 ימים רצופים! שכן חג השבועות סמוך לשבת ויש להכין כמות משולשת של מנות שונות לכל האורחים, אך אתן גם רוצות להיות פנויות ומרוכזות בתפילות ולא בבישולים.

את עומדת אל מול כל ערמת היצירות שהכנת, אך ברור לך שגם אם תעשי שמיניות באוויר אין מקום במקרר. עד היום הפתרון המאולץ היה המקפיא, הבישולים הרבים אומנם רוקנו אותו ויש בו מקום, אך כידוע המקפיא פוגם בטעמו ובמרקמו של האוכל המופשר וגם צריך לזכור להפשיר אותו בזמן וזה לא מתאים להתחיל כך את השנה החדשה. אז זהו שלא!

חברת 'סמליין' היבואנית הרשמית של ' סמסונג' בישראל מציגה: מקררי 'סמסונג' גדולים, מתוחכמים ומתקדמים בעלי פטנט כפול להגדלת שטח האחסון: טכנולוגית עילית ההופכת בלחיצת כפתור פשוטה את שטח המקפיא למקרר לכל דבר ועניין ומגדילה משמעותית את נפח האחסון. ובנוסף: טכנולוגיית הSpace Max  הייחודית רק ל'סמסונג' המובנית ברוב הדגמים.

וזה עוד לא הכל,: ' סמסונג' היא החברה היחידה שרוב ליין המקררים שלה קיבל דירוג אנרגטי A בעלי צריכת החשמל הנמוכה מכל מתחריה, זאת הודות למדחסי ה'דיגיטל אינוורטר' וטכנולוגיית  ה- Twin Cooling החדשנית, מקררים בעלי 2 או 3 מערכות קירור עם הפרדה מוחלטת בין התאים, טכנולוגיה שלא קיימת באף חברה והיא עוזרת לשמור על איכות קירור גבוהה בכל המקרר וטכנולוגיות נוספות השומרים על טריות המזון לאורך זמן ומונעת ריחות.

חברת 'סמליין', משקיעה מחשבה ומשאבים רבים ביבוא מוצרים איכותיים שיתאימו במיוחד למגזר החרדי הצורך פתרונות ייחודיים ומבלי לוותר על חדשנות, איכות ונוחות.

מקררי 'סמסונג' מאושרים למהדרין לשימוש בשבת ע"י המכון הטכנולוגי להלכה (כמובן שאין להתשמש בשבת וחג ב'קיוסק' – בדגמים בהם הוא קיים).

להשיג בחנויות המובחרות.



0 תגובות